Στο περσινό ΦΕΚ 3411 – 10/08/18, το σχετικό με την εξεταστέα ύλη των Μαθηματικών Γ΄ τάξης ημερήσιων Γενικών Λυκείων, ήταν σαφώς διατυπωμένη η πιο κάτω οδηγία:
«Τα θεωρήματα, οι προτάσεις, οι αποδείξεις και οι ασκήσεις που φέρουν αστερίσκο δεν διδάσκονται και δεν εξετάζονται. Οι εφαρμογές και τα παραδείγματα των βιβλίων δεν εξετάζονται ούτε ως θεωρία ούτε ως ασκήσεις, μπορούν, όμως, να χρησιμοποιηθούν ως προτάσεις για τη λύση ασκήσεων ή την απόδειξη άλλων προτάσεων. Εξαιρούνται από την εξεταστέα-διδακτέα ύλη οι εφαρμογές και οι ασκήσεις που αναφέρονται σε λογαρίθμους με βάση διαφορετική του e και του 10.»
Στις φετινές οδηγίες διδασκαλίας δεν αναγράφεται κάποιο σχετικό σχόλιο. Αυτό δημιουργεί διδακτικά προβλήματα, αν και κατά πόσο μπορούν να τεθούν θέματα τα οποία αποτελούν εφαρμογές ή παραδείγματα (τα οποία ήδη έχουν τεθεί με την αναζήτηση αντιπαραδειγμάτων) ή θέματα που έως τώρα ήταν εκτός εξεταστέας ύλης.
Η διευκρίνηση εκ΄ μέρους του ΙΕΠ είναι αναγκαία, καθώς χωρίς την πιο πάνω οδηγία υπάρχουν αρκετά και μάλλον δυσνόητα για τους μαθητές, θεωρητικά σημεία τα οποία προστίθενται (;) στην εξεταστέα ύλη.